Starteasy is een bedrijf gespecialiseerd in huur en verhuur van appartementen, villa’s, eengezinswoningen en bedrijfspanden.

Wij hebben 15 jaar ervaring in Vastgoedbeheer. Naast onze expertise in het vastgoedbeheer, hebben wij ook een eigen technische dienst. Naast het technische gedeelte, verzorgen wij ook de administratie en financiën voor u.

Technisch beheer

Door te werken met onze eigen technische dienst kunnen wij eventuele problemen en klachten snel verhelpen. De korte lijnen zorgen ervoor dat wij snel kunnen handelen en dat wij, na uw goedkeuring, e.e.a. snel kunnen afwikkelen. Goedkeuring wordt gevraagd boven de 250 euro, daaronder worden reparaties gewoon verholpen.

Indien nodig wordt er contact opgenomen met Vereniging Van Eigenaren om schade te bespreken. Tevens gaan wij schade beperkend te werk.

Administratief beheer

Wij verzorgen alle administratieve correspondentie tussen de huurder en u. Facturen en het betalen hiervan, wettelijke huurverhogingen, tekenen huurcontracten, energiekosten en alle afwikkelingen hier om heen, nemen wij u uit handen.

Wij doen de oplevering bij aanvang van de huur. Na huur beëindiging controleren wij uw pand op eventuele schade of andere onvolkomenheden. Middels de borg verrekenen wij eventuele kosten. Wij zorgen ervoor dat bij einde huur het object weer klaargemaakt wordt voor een nieuwe huurder.

De incasso van uw huur verzorgen wij ook voor u. U hoeft verder niets te doen. Rond de eerste van de maand wordt de huur gestort, of wij de huur nu al binnen hebben of niet. Als de huurder later betaald, zullen wij achter de huur aan gaan en er voor zorgen dat deze betaald wordt. Minimaal 2 keer per maand gaat één van onze medewerkers langs bij uw onroerend goed voor een algemene controle.

Gezien ons grote netwerk, opgebouwd tijdens de afgelopen 15 jaar, kunnen wij zorgen voor een snelle verhuur teneinde leegstand te voorkomen.

Mocht u ervaringen inzake het ontzorgen van verhuren en beheer daarvan willen horen van onze beleggers, dan kunnen wij u in contact brengen met deze beleggers.

Financieel beheer

Wij dragen zorg voor een tijdige betaling van de huur en servicekosten. Deze huur wordt maandelijks automatisch door ons aan u overgemaakt. Wordt het huurcontract niet nageleefd, dan dragen wij zorg voor het aanmaning- en incassotraject. Deze kosten zullen worden verhaald op de huurder.

Indien u ook geïnteresseerd bent in het volledige beheer van uw onroerende zaken, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Andere werkzaamheden

Wij kunnen eventuele verbouwingen voor u begeleiden of coördineren. Dit gebeurd alleen op verzoek van de opdrachtgever. Gezien onze ervaring in de projectontwikkeling hebben wij ook hier ruime kennis en een netwerk voor in huis.

Hulp nodig bij het huren van een woning?

Roy helpt u graag verder en brengt uw wensen in kaart.
Bel: 06 51873550
of stuur ons een e-mail